Dario Šegrt, šef Odsjeka za statusna pitanja i informisanje iseljeništva u Ministarstvu civilnih poslova BiH, ispričao je kako je ranije bio stručni saradnik za javne nabavke. Svjedok je, na pitanje tužiteljice Elvire Stanojlović, dodao kako je tokom 2020., 2021. i 2022. godine radio kao stručni savjetnik za javne nabavke, gdje mu je posao bio pravljenje plana javnih nabavki i priprema tenderske dokumentacije prema Pravobanilaštvu.
Upitan o servisiranju službenih vozila, svjedok je rekao kako se to vršilo na osnovu plana javnih nabavki, te da je ugovor bio podijeljen na pojedinačne lotove koji su se odnosili na automobile. Naveo je kako je optuženi Lučić vozio službeni automobil Audi A6 kupljen za vrijeme mandata ministra Damira Ljubića, te da se servisirao u ovlaštenom servisu Porsche Inter Auto BH Sarajevo.
“Tenderska dokumentacija koja se sastavljala uključivala je redovno servisiranje”, rekao je svjedok.
Govoreći o vanrednom servisu, objasnio je kako je postojala mogućnost da se istraži tržište kako bi se ispitale cijene servisiranja određenog kvara nakon što stigne ponuda ovlaštenog servisera, na koju se mogao uputiti prigovor.
Šegrt je rekao kako se gorivo nabavljalo po tenderskoj dokumentaciji koja se pravila na osnovu okvirnih količina potrošnje, koje su slali iz odsjeka, te da je dobavljač bila kompanija “HIFA Petrol”. Objasnio je kako se spisak vozila s registracijama dostavljao dobavljaču, na osnovu čega bi se pravile kartice za gorivo.
Lučić je optužen za zloupotrebu položaja i pronevjeru u službi, a na teret mu je stavljeno da je postupao protivno odredbama koje definišu i regulišu trošenje i korištenje novčanih i materijalnih sredstava Ministarstva od 2020. do 2022. godine. S njim su optuženi Siniša Papaz kao vlasnik ugostiteljskog objekta, Mirko Ristović kao vlasnik autolakirnice, te Dalibor Šehovac kao vlasnik autoservisa.
Šegrt je, na pitanje Nine Karačić, braniteljice prvooptuženog Lučića, rekao kako se servisiranje službenih vozila vršilo kod ovlaštenog servisera samo ako su pod garancijom. Pozvao se na presudu Suda BiH iz upravnog spora, prema kojoj je ugovorni organ mogao odlučiti koji servis će koristiti. Naveo je kako je obavezno da se servisiranje vrši kod ovlaštenog servisera kako se ne bi izgubila garancija. U nastavku unakrsnog ispitivanja je rekao kako je Audi A6 koji je vozio Lučić kupljen 2012. godine, kao i da je bilo riječ o njegovoj prodaji zbog pređene kilometraže.
Mirza Ališah, branilac optuženog Šehovca, prezentirao je svjedoku izjavu iz istrage, kada je rekao da je šef od njega tražio da ispita mogućnost rentanja auta za ministra jer se službeno vozilo kvarilo. Šegrt je to potvrdio, dodavši kako je njegov posao bio da ispita tržište. Šegrt je pojasnio da je tenderskom dokumentacijom bilo predviđeno redovno servisiranje vozila, ali da je vanredno servisiranje vozila podrazumijevalo servise od kvara na elektronici do zamjene farova.
Suđenje se nastavlja 30. septembra.